Submitted by Editor on
«Көңілсіз сабақтар оларды оқытатындарға да, оқытылатындардың бәріне де жеккөрушілік тудыру үшін ғана жарамды». Жан-Жак Руссо |
Ашық оқу сабақтарын өткізу — гуманитарлық-техникалық колледжде оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың маңызды нысандарының бірі. Ашық сабақтар арқылы оқу орны ұжымының озық педагогикалық тәжірибесі таратылады, оқыту формалары мен әдістерін қолданудың тиімділігі талданады, сонымен қатар оқу процесінің сапасын бақылау әдістері жинақталады. Ашық сабақ әрдайым педагогикалық эксперимент, педагогикалық проблема бойынша жұмыс, педагогикалық технология нәтижесінде мұғалім келетін тұжырымдардың иллюстрациясы ретінде қызмет етеді.
Колледжде оқу орнының туған күніне арналған ашық сабақтар панорамасы өтті. Қойылған оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша студенттердің жұмысын ұйымдастыру қабілетін колледж оқытушылары көрсетті: Заянц Н. Е., Кизенко Е. В., Искакова А. Ж., Шаймергенова К. А., Митин С. А., Колесникова О. И., Степаненко Е. Б., Пропустина Ю. Н., Гутевич С. В.
Қатысқан ашық сабақтарды талдау студенттердің өзіндік танымдық іс-әрекетіне негізделген оқыту әдістерінің тиімділігін көрсетеді. Бұл оқу-тәрбие міндеттерін қоюдың дұрыстығы мен нақтылығы, құралдарды таңдау және олардың белгіленген мақсаттарға сәйкестігі, түсіндірудің сенімділігі мен дәйектілігі, әдістемелік әдістердің әртүрлілігі, әдістерді таңдаудағы жеке көзқарас сабақта студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру.
Сабақтың стандартты емес формасы жақсы жұмыс істейді, кіші топтарға бөлінеді, бәсекелестік элементі әрқашан динамика береді. Студенттердің дайындық деңгейін барынша айқын көрсететін сабақтар жеңеді. Оқу сабағының ақпараттық қанықтылығы заманауи оқыту құралдарын қолдануға ықпал етеді.
Педагог үшін ашық оқу сабағы-бұл тәжірибе алмасу арқылы кәсіби және шығармашылық өсуді, кәсіби шеберлікті арттыруды көрсету. Студенттердің ашық сабаққа қатысуы олардың зерттелетін пәнге деген қызығушылығын, жоғары білім беру нәтижесіне жетуге деген ұмтылысын дамытуға ықпал етеді.