Submitted by Editor on
«Біз Болашақ мектебі туралы ой жүгіртеміз... Біздің бұл жолдағы сеніміміз: жадысыз-тарих жоқ, тарихсыз -мәдениет жоқ, мәдениетсіз-руханият жоқ, руханиятсыз-тәрбие жоқ, тәрбиесіз-адам жоқ, адамсыз-халық жоқ!»
В. А. Караковский
Ғылыми-педагогикалық конференция жұмысына Сергий Радонежскийдің құрметіне арналған орта мектеп және гуманитарлық-техникалық колледжі ұжымдары қатысты. Конференция көрнекті педагогтардың — Л. Выготский, А. Макаренко, К. Ушинский, В. Сухомлинский, С. Соловейчик, Ш. Амонашвилидің ғылыми-теориялық және оқу-әдістемелік принциптері мен тәсілдерін зерттеу және тәжірибеге енгізу мақсатында өтті. Олар жасаған бірегей, педагогикалық жүйелер әлемдік тәжірибеде ең жақсы деп танылды, бұл білім беру жүйесін өзгерткен мұғалімдер. Олардың тәрбие мен білім беру әдістері мен тәсілдері бүгінгі күнге дейін қолданылып келеді, олардан бүгінгі білім беру алдында тұрған мәселелерді шешуге арналған идеяларды табуға болады.
Конференцияға қатысушылар ұлы ғалым-педагогтар мұрасының ғылыми, педагогикалық және әдістемелік аспектілерін зерттеді:
Попова Ольга Эдисоновна — В. Сухомлинскийдің "бала болған, бар және әлі де жоғары құндылық болып табылатын«өзіндік, педагогикалық жүйені құруы туралы;
Жиыбаева Асия Сергазовна — педагог білімінің интегративтілігі идеясы туралы-практика А. Макаренко;
Фадеева Алена Викторовна — Өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі дамытуға баса назар аудара отырып, оқытуды ұйымдастыру бойынша Л. Выготский тұжырымдамасы туралы.;
Олесиюк Мария Михайловна — К. Ушинскийдің білім алушыларды адамгершілікке тәрбиелеу және тәрбиелеу тәсілдері мен әдістері туралы;
Иткулова Гүлзат Теокпаевна — білім беру үдерісіндегі Ш. Амоношвилидің адамгершілік-тұлғалық тәсілінің негіздері туралы;
Цветкова Светлана Васильевна — С. Соловейчиктің педагогикасы туралы, «тәрбие өнері» ғылымы ретінде.
Педагогикалық конференция жұмысын аяқтай отырып, гуманитарлық-техникалық колледж директоры Михейкин Виктор Викторович: «қазіргі білім беру қызметінде танылған оқытушы-педагогтардың идеяларының өзектілігі мен сұранысы артып келеді, бұл оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін, оқытудың сапасы мен тиімділігін арттыру қажеттілігімен байланысты», — деп атап өтті.