Submitted by Editor on
Воробьев Геннадий Михайлович — педагог-зерттеуші, арнайы пәндер оқытушысы |
Мектеп жылдары менің әрі қарайғы кәсіби қызметімді таңдауды алдын-ала анықтады. Физика пәнінің мұғалімі Кушенков Павел Васильевич маған пәнге және сыныптан тыс жұмыстарға деген сүйіспеншілікті оята алды, фото бөлім, радио үйірме, авиамодельдеу және т. б. бойынша үйірмелерге бардым.
Мектептегі жақсы дайындық 1970 жылы Томск радиоэлектроника және электронды техника институтына радиотехника факультетіне "радиотехника"мамандығы бойынша оқуға түсуге мүмкіндік берді. Әрине, уақыт оқумен ғана шектеліп қалған жоқ, Томск қаласындағы басқа оқу орындарынан көптеген жастар келген жатақхана фойесіндегі сенбі билері, спортпен шұғылдану, кинотеатрларға баруда бар. Томск-Сібірдегі ең көне ғылым қаласы, студенттер қаласы, үлкен өндірістік әлеуеті бар, маған одан әрі кәсіби қызметіме жолдама берген, менің жүрегімде мәңгі қалады.
Төртінші курстың соңында жұмысқа бөлу болды. Тағдырдың жазуымен мен Петропавлды таңдап, С. М Киров атындағы зауытқа барып, 1995 жылға дейін жұмыс істедім. Инженер-конструктор, техникалық бақылау бөлімінің шебері, құрастыру цехы бастығының орынбасары болып жұмыс істедім. Зауыттағы 21 жыл өміріме түрлі бағыттарда, соның ішінде қала мен облыс нысандарында жұмыс тәжірибесі көп нәрсе берді. Шефтік көмек ретінде зауыт құрылыс ұйымдарына азаматтық және өнеркәсіптік нысандарды салуға көмектесті, үй құрылысы комбинатында, темірбетон бұйымдары зауытында (ҮҚК, ТББ) жұмыс істеді. Сол кезде мен тұратын қалада өз қолыммен 7 көпқабатты үй салған студенттік құрылыс жасақтары құрылды. Жұмысшы мамандықтарды құрылысқа қатысқандардың барлығы — монтажшылар, дәнекерлеушілер, тас қалаушылар, сылақшылар және басқа да қажетті мамандықтар игерді. Егін жинау үшін совхоздарда үш рет комбайнер болып жұмыс істеуге тура келді. Тіпті КСРО Қарулы Күштерінде Құрлық әскерлерінің әуе шабуылына қарсы қорғаныс инженері — лейтенанты ретінде регламенттік және баптау жұмыстары бөлімінің инженері ретінде екі жыл қызмет еттім.
Әскерде қызмет еткеннен кейін ол зауытқа оралды, онда ол өзінің тағдырымен кездесті, отбасын құрды, зауытта бірлесіп жұмыс істеуді жалғастырды. Барлығы біздің ұрпақтың көпшілігі сияқты болды. Олар өмір сүрді, жұмыс істеді, қуанды, жіберіп алған мүмкіндіктеріне қайғырды, қайта құруды, Кеңес одағының күйреуін бастан кешірді. Өндірістің құлдырауын және болған жағдайдың алдын ала алмауын көріп, зауыттан өз еркімен кетті. Теледидардан Солтүстік Қазақстан механикалық техникумына радиотехника бойынша зертханашы қажет екендігі туралы хабарландыруды көрдім. Техник маманның сұранысқа ие екенін түсінді, директор Мерк Александр Андреевичке сұхбаттасуға келдім, зертханашы ретінде жұмысқа қабылдандым. Техникумда сол кезде менің профилім бойынша "CNC станоктарына қызмет көрсету және жөндеу«мамандығы болды. Мен ешқашан оқытушылық қызметпен айналысу керек деп ойламадым, адамдармен жұмыс істеу қиын және жауапты жұмыс екенін білдім. Бір аптадан кейін директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Агальцев Виктор Михайлович мені аудиторияға алып келді, оқушыларға арнайы пәндер оқытушысы ретінде таныстырды. Бірінші пән «Сандық құрылғылар және микропроцессорлық жүйелер» — теорияны түнде еске түсіріп, рефераттар жазып, оқу процесіне енуге тура келді. Осылайша менің педагогикалық қызметім басталды. Менің педагогикалық жұмысым басталған кезде мен педагогикалық шеберлік пен сабақтарды өткізу әдістемесінің не екенін білмедім. Практикалық, зертханалық жұмыстарды, курстық және дипломдық жобалауды жүргізу бойынша әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу, кітапхана қорын арнайы әдебиеттермен толықтыру қажет болды.
Ұзақ уақыт бойы радиотехникалық пәндер циклдік әдістемелік комиссиясы төрағасының жұмысын атқарды, тіпті «Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану», «машина жасау технологиясы», «радиоэлектрондық техникаға техникалық қызмет көрсету және жөндеу», «Бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау» мамандықтары бойынша әдістемелік бірлестіктер кіретін техникалық пәндер кафедрасының меңгерушісі болды.
Біздің мамандануымыздың ерекшелігі еңбек нарығының талаптарына сәйкес мамандықтың бағыттары шамамен бес жыл сайын өзгеріп отырды: «Радиоаппарат жасау» аспаптар мен жабдықтар шығаратын зауыттарға арналған мамандар;" радиоэлектрондық жабдықтарды пайдалану саласына арналған «Радиоэлектрондық техникаға техникалық қызмет көрсету және жөндеу»; «Телекоммуникациялық жабдықтар мен тұрмыстық техникаға қызмет көрсету және жөндеу» тұрмыстық аппаратураны жөндеу және қызмет көрсету сервисі саласына арналған топтар; Автомобиль көлігі үшін «көліктік радиоэлектрондық жабдықты техникалық пайдалану»; Қазақтелеком, Қазтелерадио және байланыс ұйымдарының байланыс саласы үшін «Радиоэлектроника және байланыс». Сондықтан үнемі тонуста болуға, техникадағы, оқыту технологияларындағы өзгерістерді, әсіресе оқу процесіне компьютерлік технологияларды енгізуді қадағалап отыруға тура келді.
Біліктілікті арттыру курстарына, әдістемелік бірлестіктердің жұмысына, облыстық және республикалық конкурстарға қатысу арқылы кәсіби деңгейімді арттыру бойынша үнемі жұмыс істеймін. 2022 жылы маған педагог-зерттеуші санаты берілді.
Менің өмірімде көп нәрсе болды, бәрі бірден есімде жоқ, бірақ мен бір нәрсені түсіндім, тек ұжымда болған кезде ғана сіз өзіңізді бақытты адам ретінде сезіне аласыз.
Мен қай жерде жұмыс істесем де — зауытта, техникумда, колледжде мені әрқашан жақсы адамдар, өз ісінің білікті мамандары қоршап алды, бұл үшін тағдырға рахмет.